Solresa vill jag ha

Är man i obalans om man tycker att en sång med Magnus Carlsson (dansbands-Magnus Carlsson, inte Weeping willows) är fin?

Jag tror det. Jäkla skit alltså.

Snart fyller min exil-syster år och paketet ska skeppas iväg till Australien. Det är en lång resa för en liten present. Hoppas den inte är flygrädd.

Själv skulle jag gärna byta plats med den, åka till ett varmt land där det är sommar, jag skulle tacka ja ja ja! Försöker komma på en mysig grej för mig och O att göra på vår femårsdag. Och det enda som dyker upp i min skalle är SOLRESA. Men eftersom både han och jag jobbar den helgen, är det inte möjligt. Och en dejt i solariet känns inte tillräckligt speciell. Men intim i och för sig.

Så, heta, inte för dyra tips ombedes. För jag är ingen riking. Än...

Nu ska jag åka iväg på fotomässan, där ska jag få inspiration till vår nya lägenhet. Snart bär det av två stationer söderut. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Chippe

Men ÅK!!! Gör det, det är bra och nyttigt. En vecka.

2009-11-16 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0