Det är migrän!

Nä, hörni. Det är inte bihålorna. Det hade varit för lätt.

Det är början på migrän. Helt klart. Migrän.

Något som bankar och maler mot mitt pannben, illamående, blandat med frossa och feber. Jag mår pyton.

Åh, nu skulle jag lyssnat på alla kloka medmigränare och köpt den där nässprayen som ska vara så bra. Då hade jag bara kunnat andas in lite vätska så skulle allt lösa sig. Ingen mer huvudvärk, inga mer "jag vill ta livet av mig så jag slipper detta"-tankar.

Fy fanken för detta medicinskt oförklarliga fenomen! Utrota migränen! Vem är med mig?

Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej liten



Du har stressat for mycket igen..du maste ta hand om dig. Jag blir orolig for dig nu.



Tusen kramar Maria

2009-10-12 @ 06:56:49
Postat av: Katarina

Jag tror också att det är stress.

Men jag är helt klart med i klubben utrota migränen.

// Kram

2009-10-12 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0