Dumma lilla jag

Det totalt sorgliga i att solen inte varit framme på över en vecka är det enda som uppfyller mig just nu.

Är det någon som kommer ihåg hur den ens ser ut? Var den gul eller?


Jag har varit så bra i ryggen de senaste dagarna. Har bara haft fruktansvärt ont i nacken och axlarna, men det är inget jag inte kan hantera. Så idag har jag städat och smort in soffbordet med teakolja och diskat och skurat kaklet i köket. Och självklart kommer den tillbaka, den malande smärtan. Att jag bara inte kan låta bli. Sitta still några veckor till så att jag blir bra för alltid.


Men nej nej, jag ska göra allt det jag inte kunnat göra tidigare. På en och samma gång. Hopplösa hopplösa lilla människa.


Det kan ha någonting att göra med att jag ser ut som McGyver i håret. Eller så hör dessa två faktorer inte ihop alls. Vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk att jag fortfarande inte har sätt dig IRL så att säga med ditt nya hår! Det är ju helt sjukt. Till helgen kanske?

2009-10-26 @ 15:44:52
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Chippe

Hon ser inte ut som McGyver, utan som en fransyska.

2009-10-26 @ 16:00:21
Postat av: Chippe

Men varför tar du det inte lugnt med din kropp!!??????

2009-10-26 @ 16:00:55
Postat av: katarina

Lyssna inte på de andra!! Det är helt klart McGyver teorin som stämmer. Det finns tydliga tecken som tillexempel ditt eviga pysslande, snälla uppsyn och stentvättade jeans.

2009-10-27 @ 07:56:01
Postat av: martin b

Ja du grisen! Sitt för sjutton still en stund nu (även McGyver gjorde det ibland. Han var inte nån Fantomen). Jag behöver alternativa tennismotståndare. ANton börjar bli så bra nu så jag skulle behhöva ha dig under några månader (tills du blev bättre än jag igen). Det vore kul att vara bäst igen även om det bara är för en kort tid. Men vila färdigt först! Lär dig att städa & sköta underhåll i "lagom" takt: Du kommer aldrig att kunna sitta still.

ppp M

2009-10-27 @ 10:10:46
Postat av: Chippe

Vet du jag såg på vädret att det faktiskt kanske skulel bli sol i morgon onsdag. Eller i alla fall så skulle det bli lite sol så man kunde se den.

Annars tycker jag bestämt att man ska sola solarium ett par tre gånger just den här perioden, annars blir julen väldigt tuff. tjingeling

2009-10-27 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0