Idag avgörs det

Igår åt jag middag hos min lilla farmor för hon fyllde år. Det var väldigt trevligt, trots att far min glömt bort att han lovat att ringa och berätta för henne att jag inte äter fågel längre utan bara fisk.

Men det var lugnt. Jag blev mätt på sallad och sallad och bröd.

Farmors granne var där också, en pratglad dam 68 år ung.

Herre jesus, jag tror inte jag pratat så mycket om standarden på olika matbutiker, utbudet av bröd och hur man gör en Waldorf-sallad någonsin. Oj vad vi jämförde priser på råvaror och var man kan köpa bra fisk. Härliga tider.

Idag kommer det avgöras vilka som får lägenheten i Kärrtorp. Spännande! Än så länge ligger vi i topp i budgivningen. Om de andra inte förstår att det är VÅR lägenhet snart, kommer jag behöva stå utanför den när de flyttat in och yla som en ledsen hund. Då, bara då, kanske de ger upp. Förhoppningsvis ska jag slippa det, min tok-aggressiva budgivningstaktik kanske srkämmer dem tillräckligt. Om jag bara fick träffa dem skulle jag kunna skrämma dem ännu mer. 'Cause I'm scary in person, mua-ha-ha-haaaaaa.

Snart är det Halloween!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna för er!

2009-10-29 @ 14:36:11
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0