Släpp min lägenhet

Storasyster K håller med mig om McGyver-teorin. Hon tycker det är tydligt när man tittar på mitt ständiga pysslande, snälla uppsyn och stentvättade jeans.

Hon borde ha en egen humorshow min syster. Jag fnissar alltid åt henne kommentarer.

Och det är nog sant som kära far säger, jag kommer aldrig kunna sitta still. Så jag måste lära mig att göra allt i lagom takt.

Men det är ju så tråkigt.

Igår var vi och tittade på fyra lägenheter till. Och en blev vi kär i. Jag budar på den just nu. Blir så jäkla irriterad på alla de andra som är med i budgivningen, kan de inte bara fatta att jag och O ska bo där? Det är ju VÅR lägenhet, back off!

Synd att man inte kan få tag på de andra intresserade köparna på något sätt. Jag tror nog att jag skulle kunna övertala dem om att sluta tramsa och bara ge upp. Men min snälla uppsyn är allt möjligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande! Kan du inte lägga upp en länk så vi kan få tjuvkika på den?

2009-10-27 @ 11:36:42
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0