Vart är det skojiga?

Så, ikväll ska jag jobba på Radiosporten igen.
Ser fram emot det. Trots att fredagar är lite ensamma eftersom det inte är något sportextra. Men ändå. För sen, efter jobbet ikväll, då är jag ledig en hel dag!
En hel dag med ledighet, som ska spenderas på bästa sätt, förhoppningsvis med O och med vänner.
Jag försöker komma på något finurligt att skriva om. Något lite knäppt, roligt. Men jag kommer inte på någonting. Inte ett jäkla smack. Humorn kanske försvann med den fasta anställningen? Eller så är det för att jag är så trött.
Är helt hålögd. Det kanske jag skulle skriva något ironiskt om?
Nä, inga infall i hjärnan.
Går ut en liten stund, för att andas in hösten och solen. Det luktar så gott i min skog.

Kommentarer
Postat av: M

jättetrevligt sist! Lovisssssa bra! =) ses snart igen? =)

2009-10-02 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0