Cry baby

I dag hade vi en liten avskedsfika för mig på TV4:s tak.

Solen sken, jag åt en chokladkaka till och fick blommor. Det var trevligt och kul, lite konstigt att säga hej då när jag ska vara där tre dagar nästa vecka också.

Sen fick jag en present från T och J. Det var ett armband, likadant som T haft och som jag sagt flera gånger att jag gillade. Så fick jag ett likadant.

Då var det fanimej inte lätt att vara cool och positiv, då ville jag bara gråta. För det var så fint. Att de tänkt på mig. Så jag höll mig tills jag kom hem. Så grät jag en skvätt. För att de var så snälla.

Jag gråter alltid när folk är snälla. Oavsett om det är mot mig eller någon annan. Mest gråter jag när människor är snälla mot dem de egentligen inte behöver vara snälla mot. Jag är en riktig gråtlisa. Gråt-Lovisa.

Kanske får bloggen heta det i framtiden?




Kommentarer
Postat av: Storasyster K

Spännande namn, med Gråt Lovisa.

Man jag håller mer på Snygg Lovisa.



Jag tycker dock att dit namn på bloggen just nu är genialt!

2009-09-16 @ 11:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0