Gick upp fel dag

Tjugo minuter innan klockan skulle ringa kvart i sju ligger jag vaken och väntar på att just det ska hända.

Till slut går jag upp, äter, duschar, ställer mig på tunnelbanan och åker till naprapaten. I väntrummet kommer jag på att jag inte ska vara där förrän i morgon.

Så det blir till att åka hem igen och vänta på att det ska bli dags att åka till fyran.

Jag gillar inte att gå upp när jag inte behöver det. Inte alls. Hela dagen rubbas när man förbereder sig hela natten för något som sedan inte händer.

Och nu måste jag genomgå samma jobbiga procedur i morgon igen. Fasiken alltså!

Kommentarer
Postat av: Chippe

typiskt!!

det har hänt något konstigt med bloggen, den uppdaters inte automatiskt längre i min dator, vad kan det bero på?

2009-09-23 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0