Halleluja!

Helgen, helgen helgen.
Gårdagen började helt enkelt med att jag var tvungen att bekämpa min växande ångest för att jag sov länge och inte hade kommit igång med dagen i tid.
Men så vände jag mig om och tittade på O som såg så lugn ut och han såg mig i ögonen och jag förstod att han försökte säga: LUGN!
Så då tog jag ett djupt andetag och åt en lång och härlig frukost med mycket kaffe. Det slog mig att jag började morgonen med att hålla andan.
Det kan inte vara friskt.
Ska starta varje dag med att andas. Och inte få panik.
I dag har vi varit duktiga på många sätt. Vi har tvättat och fixat grejer hemma. Och vi har röstat i kyrkovalet. För lillebror sa att det skulle man göra för att hålla Sverigedemokraterna borta. Så vi gick till Marcuskyrkan, men det visade sig vara fel kyrka för oss, så vi gick till Hammarbykyrkan i stället och passade på att gå på två lägenhetsvisningar på vägen.
Två kyrkor på en söndag. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0