I got a band

Tänk vad en liten promenad över Nypan kan göra för humöret.

Igår hade jag huvudvärk så det sjöng om det. Jag och O tog en prommis och fick ett infall och dök upp hos E och L i Enskededalen.

Och vips, efter två starka koppar kaffe och lite tjöt var min huvudvärk nästan borta. Det kan ha berott på koffeinet, men jag tror mer att det berodde på den totala avslappningen. Trots att jag inte fick vrida eller vända på huvudet så var jag relaxed.

Kan ha hjälpt att fyraåriga N tyckte att jag och O skulle flytta in där också.
- Men det får bli när vi bor lite större, så att de får plats, fastslog hon.

Vi bestämde också att hon jag och O ska ha ett band där hon spelar piano, O gitarr och jag flöjt. Vi ska turnera runt i hela Sverige och hon förklarade att då skulle hennes mamma minsann komma och kolla.

Det tror jag blir lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0