jobbsök

Var tog min energi vägen?

Den bara tokförsvann. Jag försöker pilla med en text, men det går bara inte. Jag kan inte formulera en enda vettig mening och knappt läsa vad jag skrivit.

Blir lite så upp och ner dagen efter naprapatbesök. Jag har inte ont i ryggen, men däremot är axlarna så fulla av smärta att jag funderar på om jag ska banka huvudet i skrivbordet för att avleda hjärnan från dem.

Och jag som hade tänkt skriva massa jobbansökningar i kväll. Vet inte om jag ens kommer orka ta mig hem från Gärdet. Äsch, vad jag klagar. 

Jag gör så här: jag skriver alla cv:n i kväll och så knåpar jag ihop den korta presentationen i morgon och så skickar jag dem då. Det borde fungera. 

Att söka jobb, hörni, det är det svåraste jag vet. Det och kemi. Men jag slipper kemin för all framtid... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0