Titta och gråt... eller låt bli

Alltså, för att vara multimediajournalist är jag alldeles för dålig på Youtube. Jag känner det i varje ben av min kropp, att jag måste lära mig att dela Youtubevideor på ett bättre sätt än att lägga in länken.

Det får någon ta och lära mig snart!

Fram tills dess kan jag bara säga, att allt tjat om bröllop i sommar når sin peak i detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=g8DCt3Lmi28&feature=player_embedded

Titta på heeela klippet. Jag är ju en extremt överkänslig människa, så jag grät. Men det var för att jag tycker så mycket  om när folk är glada! Då gråter jag. Så är det bara.

Tack syster K för det heta tipset!

Kommentarer
Postat av: lillebror

till höger om klippet så ser du en liten ruta där det står URL, under den står det Embed, om du kopierar den länken i ditt inlägg så kommer den fram inbäddad i inlägget:)

2009-09-04 @ 00:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0