Två roliga saker

Så nu sitter jag här i Radiohuset och får förklara varför jag vägrar att titta på människor när de pratar med mig. Sjukt bra grej om man inte vill snacka med någon, men, här vill jag ju prata med alla!

Än så länge har det faktiskt hänt två roliga grejer.

1. Producenten ringde och sa att hon bland annat gärna ger mig lite tips om jag ska kommentera något mer, att hon gärna är ett stöd osv, och att hon tycker att jag ska följa med folk ut lite och kolla hur de gör.

2. Jag fick hjälpa en reporter med att spela in lite till hans reportage.

Vad jag längtar efter att få knata runt med min Marantz (det är en digital bandspelare för alla er som inte vet) och göra egna reportage och intervjuer. Vad jag längtar efter att få skapa efter mitt eget huvud!

Det kommer Lovisa, det kommer... 

Kommentarer
Postat av: Sunny_Sydney

Du kan ova pa mig, jag kan latsas vara massa olika personer...sa kan du ova pa mig.



I dag ar jag Eva Peron...sen kan jag vara Ramon the Spanish Lover..



eller en harfrisor...



Du kan intevjuva alla harfrisorer...om vad de ska gora med ditt har..det vore roligt

2009-09-02 @ 02:46:26
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Chippe

Lovisa, det kommer att hända, tro mig. Ligg på om viket!!!

2009-09-10 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0