Eursport2 - Lovisa 1-1

Jag mår så dåligt.

Men bättre än för en halvtimme sen.

Gjorde min första provsändning på Eurosport 2 nu 19.30.

Har inte mått så illa sen jag skulle spela hora i gymnasiets slutproduktion.

Nä, nu ljög jag.

Jag mådde inte alls illa då, jag var nervös, men peppad som tusan.

Nu höll jag på att dö.

Vit i ansiktet. Hela ryggen krampade. Trodde jag skulle kräkas på teknikern som på lugn engelska försökte förklara att det inte spelar så stor roll.

Jaså, inte så stor roll?

Jaja. Jag fick fram ord i alla fall, inte helt säker på att de alla var rätt, men jag var inte tyst. Har en till sändning som jag är säker på att många kommer kolla in, 00.30 i natt. Har jag inte underbara arbetstider så säg?

Nu vet jag förra gången jag mådde så här dåligt: När jag kommenterade Assyriska-Sundsvall i somras.

Varför envisas jag då med att prata om sport live, när det får mig att vilja kräkas? Svara!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

För varje gång du gör det kommer det att kännas bättre och mer avslappnat. Snart är du så hemma i talarstolen att du bara känner av det roliga (som faktiskt får dig att återkomma) och inte det nerviga. Hejja hejja!

2010-04-22 @ 22:16:03
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: martin b

Du var grym när du kommenterade Assyriska. SÅ om du lyckades lika bra är jag glad. Om det gick bättre då är jag euforisk



2010-04-23 @ 09:45:20
Postat av: Chippe

Håller med, du ar grym när du kommenterade Assyriska!! var du lika bra igår var du bäst. Och det är ju så här med saker man inte är van vid; det är vidrigt i början men lättar efter hand. Det är därför jag utmanar mig själv; jag vill komma över hindren. Jag är övertygad om att du var skitbra. OCh se det så här: du orkade göra en sändning till fast du var så nervös. Det är starkt!!

2010-04-23 @ 11:35:26
Postat av: SunnySydney

bra att du jobbar pa natten, da kan jag kolla pa dig pa min morgon...



far skaffa ubuerstor parabol sa jag kan fa in svensk/engelska kanaler...dessutom ar du ju super pa engelska...du kan alltid ringa och ova med andy pandy..



2010-04-27 @ 05:36:21
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0