Födelsedagsfirning

Fullspäckad födelsedagsfirardag=lördag.

O:s M firades med dunder och brak hela dagen.

Från låtinspelning på Musikhögskolan, till laktrisfestival och vilostund.

Sen bar det av till Söder för min del och hurrarop för min M.

Söndagen bjuder på fotboll, fotboll och  så lite fotboll på det. Känns underbart.

Lakritsfestivalen mina vänner, den var helt underbar. Har bjudit alla på jobbet på lakritskola med mörk choklad. Larits är ju blodtryckshöjande, det kändes igår efter alla smakprover. Mitt hjärta gick i 180 och jag blev andfådd av minsta uppförsbacke. Lite läbbigt. Men gott!


Kommentarer
Postat av: martin b

Va vad är en lakrits festivalför något? Har du något kvar??

2010-04-26 @ 09:55:39
Postat av: Chippe

Låter helt underbart och lite läskigt...

2010-04-26 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0