Hur bra egentligen?

Hur mycket suger det att vara så sjuk att man missar jobb så att andra människor blir lidande?

Jäkligt mycket.

Hur förvånad blev Lovisa igår när hon mitt i förkylningsfebern börjar blöda näsblod?

Väldigt förvånad.

Hur lycklig är du för att det snöar i Stockholm idag?

Överlycklig, skulle jag tro.

Klämde Aldrig fucka upp nu på morgonen, deppboken som jag nu vet heter Agnes ♥ Edward av Lina Forss, är på god väg. Bara hundra sidor kvar och sen väntar något annat spännande.

Det är olidligt nedstämmande att vara en börda för sin sambo och arbetsplats genom att vara sjuk helt plötsligt. Jag diggar det inte, inte ens lite lagom. När  jag var liten kunde jag njuta av att få äta glass och nysa och vara hemma från skolan. Nu har jag bara dåligt samvete precis hela tiden.

Fast jag inbillar mig nog. Har några starka minnen av katastroftänkande när jag missade läxinlämningar och provskrivningar i femman också. Är helt enkelt dålig på att vara sjuk. Gillar inte att vara dålig!

Kommentarer
Postat av: K

Ush din stackare!!

Krya på dig, och se till att Olle tar hand om dig och ger dig glass, te och skorpor.

2010-04-21 @ 14:49:05
Postat av: SunnySydney

Hej hej



Sjuk ar bara roligt om man ar latsas sjuk. Sjuk pa riktigt ar skrap. Framforallt forkylning. Det ar det trakigaste.



Hoppas du kryar pa dig din lilla sjukling

2010-04-22 @ 01:33:05
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Chippe

Ja det stämmer verkligen. Sjuk suger! Krya på dig och hoppas att det gick/går bra med jobbet!!

2010-04-22 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0