Jag är en guru

Okej, om jag ska skryta, bara lite lite lite om mig själv, så är det att mitt minne oftast är bra.

Och mitt enda personliga nörderi är inredning/design. Därför blev jag väldigt stolt över mig själv när jag gjorde Expressens designerquiz och fick 16 rätt av 17.

Kotten, Jättepaddan och PH5, jag har koll på dem alla.

Och se vad fint Expressen skrev om mig för det resultatet:
"Du är en designguru! Du kan mycket och har förmodligen ett hem fyllt av vackra klassiker!"

Om det ändå vore så väl att hemmet var fyllt av klassiker. Tyvärr är det enda klassiska jag äger några Mon Amie-fat. Men så fina de är.



Kommentarer
Postat av: Marie

Glad påsk! Hoppas du får en fin dag :)

2010-04-03 @ 13:33:27
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: martin b

O mon ami som är så snygga. Är det et framtida designval som du har gjort?

2010-04-06 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0