Lång fredag och reklam

Wow, långfredagen är verkligen lång.

Och lugn.

Inga kommentarer på bloggen och ensam på redaktionen. Finns det en värld där utanför?

Sitter och försöker förstå mig på ishockeystatistik, tror inte det går så bra. Varför var det ingen som lärde mig det här när jag var liten?

Boxplay och powerplay. Interna skytteligaledare. Största assistplockaren.

Blundar jag och pekar tror jag man kan göra en fantastiskt rolig sketch av dessa ord.
Eller vad sägs om skämtet: "Sorted by higher Penalty Killing % and lower Powerplay Goal Against".

Jag menar, man får ju magknip bara av att tänka på hur skoj det är.

Igår hade O spelning på Mosebacke, men jag missade det. Såg dock Emma Essinger, kolla in hennes Myspace! Och självklart ska vi alla till Fasching 15 maj och se O, henne och resten av bandet!

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart vi ska se. Och klart att vi inte bryr oss om Hockey. Och kommentarer på bloggen är väldigt förritiden. Puss babe

2010-04-02 @ 22:39:30
URL: http://carrigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0