Sökyld

Det är vad jag alltid sagt, positivitet straffar sig.

Igår var det sol och jag ville i hela kroppen att värmen var här, så jag hade på mig min Traderaköpta skinnjacka när jag strosade runt på L:s skolas vårutställning.

Och tro det eller ej, vaknar i morse med en igengrodd hals, snuva och nysningar.

Är ännu inte uppe i mitt rekord med 36 nysningar på raken, men 19 stycken bjöd jag mina kära kollegor på alldeles nyss.

Kul för dem.

Och som vanligt blir jag alltid förkyld i ögonen också, blandat med pollenallergin gör det att jag inte ser någonting.

Ingenting.

Inte någon superhärlig start på veckan. Hoppas ni andra har det bättre!


Kommentarer
Postat av: Maria

USch :( Gå och köp Kestine på apoteket. Antihistaminet hjälper inte bara mot allergin utan kan underlätta förkylningar eftersom de öppnar alla gångar mellan öron, näsa och hals.

2010-04-19 @ 12:29:37
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: martin b

prosit

2010-04-19 @ 13:38:28
Postat av: Chippe

Vilken osis. Tänk att de där gamla talesätten alltid har rätt "svettas in våren, frys in hösten". Man blir så trött på denna förnumnstighet. Men det är skönt att slippa nysa.

2010-04-19 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0