Frestelsen!

Igår bjöd R på radion på sura godisar. Jag kontrade med Salta katten.

Jag har inte ätit så mycket godis eller sötsaker på hela sommaren som igår, när O först kom till Sumpan och vi åt glass och sen smågodis i Radiohuset.

Jag tror att det har satt fart på sockerdjävulen inom mig.

Efter tre timmar på jobbet insåg jag att jag har klickat på varenda puff på Aftonblade toch Expressen som hade en chokladkaka som dragarbild.

Helt plötsligt hade jag sex fönster med recept på kladdkaka i olika former, brownies eller chocolat chip cookies öppna.

Inte för att jag är så sugen på just chokladkakor (eller jo, det är jag nog) utan jag vill bara ha någonting som är sött. Då är min fråga: Ska jag kämpa emot, eller ska jag helt enkelt falla för frestelsen?


Kommentarer
Postat av: Chippe

Fall bara fall.

2010-08-07 @ 20:50:36
Postat av: martin b

Fall så långt du vill. För att ha ork att hålla emot måste man smaka på frestelsen ibland!!

2010-08-09 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0