Snorpiercing i Sumpan

Försöker hitta en klänning jag kan ha på mig på bröllopet på lördag, men utbudet i Sumpan är minst sagt begränsat.

Stod på Åhléns och provade en stålblå klänning när två tjejer i 13-årsåldern ställde sig utanför och började snacka.

- Alltså, min brorsa gillar min piercing så mycket att han typ bad mig att jag skulle ta med hans fru och göra en likadan, sa den ena.
- A men shit, den är skitfin asså.
- Ja, jag vet.
- Men gjorde det inte ont att göra den i ansiktet?
- Jag gillar typ smärta, alltså, jag är typ beroende av det. Det är skitskönt när det gör riktigt ont liksom.

På väg ut från omklädningsrummet kunde jag inte låta bli att kolla vilken sorts ansiktspiercing hon hade.

Det var en "snorkråka", ni vet de plupparna som sitter på samma ställe som Marilyn Monroes och Madonnas moucher. Den där brorsan måste jäkligt flummig smak...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0