Sekyld

Vips så är jag förkyld.

Hade några känningar i söndags och nu under tisdagen har det gått från snörvel till en helt rinniga ögon och yrsel. Inte bra alls.

I morgon är det september. Då är det en höstmånad, no doubt about it.

Frisör-Maria var väldigt glad och optimistisk inför denna nya årstid och hon smittade av sig lite på mig. Känslan av nystart och så vidare. Måste leta upp den där septemberlistan jag gjorde åt mig själv för ett tag sen. Och se till att jag gör åtminstone några delar av den.

På lördag är det förresten dags för bröllop igen. Det ska bli ruggigt skojigt denna gång med!



Kommentarer
Postat av: Chippe

det är så kul med alla bilder du hittar och lägger in. själv skulle ajg vilja säga; vips så var det onsdag igen och halva arbetsveckan har gått. det är också sjukt.



2010-08-31 @ 21:15:11
Postat av: Sydney

ahh nej



krya pa dig sa du inte ar sjuk i helgen..



2010-09-01 @ 01:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0