Vill inte vill inte

Fredagen börjar rulla mot sitt slut.

Snart är det fika på jobbet, alltid en morot att bli klar i tid med allting.

Jag måste gå och träna i kväll. Jag måste. Men jag vill inte. Det är så väldigt svårt att motivera sig när jag vet att O kommer ha lagat supergod middag och vi har lite, lite rödvin kvar hemma.

Det heter dessutom concha y toro, som betyder snäcka och tjur, men på sydamerikansk slang betyder det typ snippan (fast det grövre ordet) och tjuren. Bara det gör ju att det svettluktande gymmet känns ännu mindre lockande.

Men jag måste gå dit.

Jäkla kropp som inte tränar sig själv framför repriser av Morden i Midsummer. Den är ju helt klart feljänkad!

Kommentarer
Postat av: Chippe

En självtränande kropp som tränade kroppen så den såg ut som hjärnan önskade låter som en bra idé. Morden i Midsumer har tyvärr varit riktiga lågvattenmärken den här sommaren. Men vi har Miss Marple i fyran på onsdagar, och Kommissarie Gently i Kanal 9 på tisdagar; väldigt bra!!! Man kan göra situps i reklampauserna.

2010-08-22 @ 20:55:24
Postat av: Chippe

PS Jag vill inte vara inomhus, det skriker min kropp nej till...

2010-08-22 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0