Litet punishment

Vilken fin helg jag har haft. På alla möjliga vis.

Först träffa S, sen L, och sen M och C på det för att avsluta med julbak hos mor.

Och vad blir då konsekvensen av detta? Att jag är sjuk såklart. Så jag ilade in till jobbet tidigt tidigt i morse för att inte smitta någon, gjorde det nödvändigaste som behöve göras på måndagar, och ilade hem igen.

Jag väljer att se mitt halsont och feber som ett nödvändigt ont som hoppar på mig för att jag helt enkelt har haft det skoj. Som ett ministraff nästan.

Ett jul-mini-straff.

Sådana finns det gott om. Som att jag får ont i magen av lussebullar till exempel, när lussebullar är det godaste som finns i hela världen. Eller att det bara finns två affärer i hela Sundbybergs centrum så att julklappsshoppingen kommer att bli stört omöjligt. Små, fina, glittrande, ministraff helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej liten



ett super bra ostraff ar denna play listen med music



http://stereomood.com/activity/summer#



man blir sa glad, som en studsboll

Kramar Maria

2010-12-14 @ 07:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0