Yogacitat 2010

Ett axplock ur min yogalärares citat från höstterminen 2010:

"Lovisa, du måste ha luft i armbågarna i hunden för du är för böjlig, så att du inte hänger ut dig".
"Luta dig mot den osynliga väggen Lovisa, men inte bakåt, mera neråt-uppåt och ut".
"Sträck ut benen Lovisa, lyft upp bäckenet, spänn magen, andas, släpp nacken, ut med benen, slappna aaaaaav".

Jag gillar min yogalärare. Hon är fin och lugn och en sådan där som man önskar att man var. Lång, slank och avslappnad.

Det är sådant man drömmer om när man till naturen är kort, rund och lättstressad.

Dröm dröm.


Kommentarer
Postat av: Sydney

Liten och lattstressad haller jag med om, men inte Rund, det ar fel, fel, fel, fel...



va roligt manga fel ser ut efter varandra.



Yoga lararen later super, jag borjar min yoga kurs den 12 jan, och hon som ar larare avslutar alla sina email med Ohm Shanti..



det tycker jag ar lite sot. Just nu stress ater jag toblerones, Mini toblerones, jag har atit 7 stycken, och klockan ar 10 pa morgonen.

2010-12-17 @ 00:19:36
Postat av: Chippe

Inte stressa, inte stressa..!!!Inte rund Vis! Men vis, för du förstår vad din yogalärare säger, och det gjorde inte jag när jag läste ;)

2010-12-17 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0