Ge mig ett LOST

Snön fortsätter ösa ner.

Hjärnan börjar slockna av för dålig sömn.

Vill inte åka till H-höjden och plocka upp ett paket, vill bara åka hem.

För där finns det något jag längtar efter. Något jag tänkt på hela dagen och som kollegorna inte förstår och hånar.

LOST!

Visst, visst, en och annan sambo går väl där och dräller också. Men framförallt finns där rykande färska pixlar med allt som är värt att veta.

ÄNTLIGEN!

Förutom det verkar meningarna gå isär när det gäller mitt hår, som jag själv kan prata om hur länge som helst. Men jag gör som vanligt och lyssnar på Storasyster K, hon brukar ha rätt.

Och snart kan jag sätta upp håret igen. Eller i en "larvig Anders Borg-tofs" som mor kallade den igår...

Kommentarer
Postat av: SunnySydney

Hej liten..



du har sa vackert har, sa du ar en av de fa blondiner som faktiskt har tjockt har med volym. Sa det ar lite synd att du har det kort. Men du passar ju sa bra i kort har...



langt eller kort spelar inte sa stor roll, det ar fint bada tva...



kramar

2010-02-04 @ 23:49:55
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0