Lost i morgon

Det är som att vissa dagar är inlindade i snömos. Ett bomullstäcke runt hela hjärnan. Och det är inte bara jag som är drabbad.

Har redan gett bort tre huvudvärkstabletter till redaktionsmedlemmar. Kanske var deras helg mer happening än bandy-VM?

I morgon kommer Lost. I nio månader har jag, och många med mig, väntat, suktat och längtat efter denna dag. Den sista säsongen. Den ultimata uppgörelsen. Slutet.

Men det är inte bara lycka, för det är ju sista säsongen. Någonsin. Aldrig mer Desmond. Hur ska jag klara mig? Vad ska vi prata om över ölen? Vad ska jag nörda ner mig i härnäst?

Jag och O har försökt att ta till andra serier för att fylla tomrummet de månader av året som Lost inte går att titta på. Twin Peaks, Californication, Entourage, Mad men. Californication med Dave Duchovny i huvudrollen är min personliga favorit, tätt följd av Twin peaks, men man kan inte riktigt nörda i de serierna som i Lost. I alla fall inte jag.

Jaja, det ska bli några njutningsfulla månader i alla fall. Sen får man väl börja med säsong ett igen, för att remenissa riktigt ordentligt.

Kommentarer
Postat av: chippe

Jag såg Avatar i går i3D och herregud vad den var bra!!!! Jag har aldrig sett Lost så jag kan inte referera till den men min topp för rörliga bilder just nu ser ut så här: Avatar, Kommissarie Gently, Mästarnas Mästare och så Damernas detektivbyrå. Kram!

2010-02-02 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0