Ansökan och utökan

Idag är min enda lediga dag på 13.

Därför har jag firat genom att tvätta och sortera papper. Tillsammans med O såklart.

Ikväll ska vi gå på spelning på Pet sounds bar, har varit där två gånger tidigare, varav den ena är minnesvärd enbart för att jag kände mig fin i håret och fick komplimanger av en förvirrad norrlänning.

Hoppas det blir lika bra denna gång.

Nu har det kommit massor av annonser för sommarjobb som jag självklart ska söka. Det konstiga är bara att jag inte kommer hinna för att jag måste jobba så mycket. Vilken jäkla ironi alltså.

Jag har fått ett objektiv av min far i present, det är så fint och alldeles mitt. Ska de vakcraste porträtten med min kamera nu. Kanske åker den med redan ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0