Morgonkaffe

Trots att det nya året ännu är väldigt ungt, känns det alltid ljusare när man går in på vårterminen. Det är fortfarande kolmörkt när man vaknar och några timmar innan middagen, men varje dag kryper jeansjackan närmre.

Jeansjackan - det viktigaste av vårtecken.

Idag dricker jag mitt morgonkaffe ur en födelsedagsmugg jag fått från T (borde kanske dricka just te ur den då...) och kom på vilka enkla medel det behövs för att vara lite glad.

En fin röd kopp fick upp energin mycket snabbare än en vit med svarta mönster. Konstigt.

Min lillebror har börjat vlogga igen, på barabg.wordpress.com, gå in och se den slående likheten mellan honom och mig.

Tjohej.




Min mugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0