Myskväll och OS-längtan

Igår kväll såg jag bröderna Cohens nya film A serious man tillsammans med S.

Jag brukar inte vara ett stort fan av de själv väldigt allvarliga killarna, men jag tycker att den var riktigt bra.

Vi promenerade till Hornstull efter filmen och sen dök jag förbi T som bjöd på mer-liknande vin. En väldigt mysig kväll, känns lyxigt att få vara med sina vänner mitt i veckan.

Idag har jag byggt OS-sajt så att ögonen blöder, och än är det inte slut.

Men det är fruktansvärt kul att vara på redaktionen när det är lite folk här. Att inte sitta ensam och plottra med nyheterna.

Och snart är det OS grabbar! Vi har listat vilka sporter var och en av oss ser fram emot på redaktionen, på min topplista ligger skidskytte, längdskidor, alpint och konståkning. Hockey ska jag såklart också kolla, men jag längtar inte efter hockeyn.

Men skidskyttet, det kommer bli hett, med Jonsson och Olofsson-Zidek mot alla tyskor och ryskor. Jag tycker mig inte höra någon direkt iver från er sida, grabbar, men jag antar att det är för att ni är så spända att ni inte får fram ett ljud.

Är det så jag ska tolka er tystnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0