Saker att fixa

Igår kväll fick O igång vår tv. Det firade jag genom att titta på Danmark-Ryssland i handbolls-EM. Underbart.

Nu när den saken är ur världen måste vi sätta igång med allt det andra. Tavlorna, ny tv-bänk, gardinstänger och gardiner, mattor... Listan är så lång att jag inte vet vad jag ska börja.

För att inte tala om alla lampor som ska upp. Varför är det så himla jobbigt med taklampor? Det fungerar aldrig som det ska, man får aldrig med rätt skruvar, rätt kontakt.

Det är som att hela taklampsindustrin teamat ihop sig med 80-talets IKEA. Nähä-du, här ska ingenting vara så enkelt som det skulle kunna vara. Haha!

Så fort jag får lite tid över ska allt i alla fall bli fint. Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: chippe

Jag med, då blir jag hembjuden till er och får äta sötpotatislasagne.

2010-01-26 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0