Gymmet

Jag och L var och tränade i Hammarbyhöjden igår. Vi tillbringade mycket tid inne på den hormonstinna avdelningen med fria vikter, för pass 1 inleds med sumoknäböj med tåhäv, 17,5 kg.

Man kan höra de roligaste historierna på den delen av gymmet.

En, ganska liten, men bitig kille funderade till exempel på hur han kunde bli större.

- Alltså, först tänkte jag att jag ska fan käka sojaproteinpulvret, för å biffa liksom. Sen märkte jag att sojaprotein tydligen ska höja produktionen av östrogen.
- Ja, och det vill man väl fan inte, sa hans polare och sen hö-hö-hö-skrattade de ett tag innan de blev avbrutna av ett avgrundsvrål.

Det var inte jag eller L som tappade vikter på tårna, det var en lång, spinkig snubbe som låg i bänkpressen och var röd i ansiktet.

Jag gillar gym. Det finns så himla konstiga människor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0