We're men in tight tights

Sprang iväg till Fältöversten på lunchen för att se om jag kunde hitta nya sommarskor.

Men jag gjorde inte det. Jag hittar aldrig nya skor! Det är helt hopplöst. Har haft samma converse i treår, de börjar gå sönder, plus att de är varma på sommaren.

Och ballerinaskor är det nog inte meningen att man ska ha i tre år heller, de ser ruggigt äckliga ut på insidan.

Jag ska ju iväg till ett land som har mycket röd sand. Så dit ska de nya skorna inte följa med. Men de gamla skruttiga ska nog kasseras efter regnperioden i Burkina Faso. Har jag en stark känsla av.

Köpte däremot ett par jeanstights. Alltså tights som ser ut som jeans. Så att jag kan låtsas att jag har okej byxor på mig under tunikor i sommar.

Hittade dem på Bik Bok. En affär jag inte varit inne i de senaste fem åren. Och oj vad gammal jag kände mig därinne!

Såg inte ett enda plagg som jag inte att men herre gud, VEM ska ha på sig det där, om?
Så jag köpte tights. Som den lilla tant jag har blivit. Tights är så förbaskat bekvämt, så varför byta?


Kommentarer
Postat av: SunnySydney

Har heter dom "Jeggings" (Jeans + leggings) , och de har dessuomt "PVC Jeggings", och "Fake Leather Jeggings".....med knappar nertill. Det ar lite mindre fint tycker



Jag ar inte stort fan av langkalsonger alls. Jag tycjer inte om saker som sitter at om magen...



Men jag har tankt kanske de ar bra att ha pa sig inomhus i huset....



fast andy tycker att det ar valdigt fult...sa det far nog va sa lange guldet ar sa dyrt.



2010-06-02 @ 01:16:33
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0