Ledig från allt

Nu har jag varit ledig. Från allt. Från min mail, blogg och Facebook. Det har varit skönt.

I måndags fyllde O år och jag överraskade den lilla skiten något rejält!

På kvällen hade jag beslutat att vi skulle käka på en indisk restaurang, och O frågade försiktigt om jag hade messat några av hans vänner för att ta en öl efteråt.

- Ja, men B skulle jobba sent och vara trött, E jobbar också, A har inte ens svarat och C, M och R kanske skulle komma, men jag har inte hört något.
- Aha, ok...svarade O.
- Men det blir väl mysigt med bara oss två? frågade jag.
- Ja, absolut...

Hehe. Little did he know att alla ovan nämnda kom indrullandes på restaurangen och O sken som en sol.

En hejdundrades 25-årsdag alltså.

25. Sjukt gammalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0