Om balkongen

Att komma hem till färdiglagad middag är jag redan bortskämd med, men jag blir lika lycklig varje gång.

Mina små gröna bebisar hade vuxit ännu mer under dagen och i morse! Ni skulle sett dem. Flera av dem är nu centimeterhöga.

Storasyster K sa häromdan att min balkong nog blir fin, men att med blommor och växter kommer humlor och getingar. Och självklart är det ett problem för mig eftersom jag måste springa långt långt bort så fort det kommer en geting.

Lösningen är dock enkel och billig: Strömförande tennisracket från Teknikmagasinet. Zapp zapp, så är de döda. Eller åtminstone så åker de därifrån. Ett perfekt tillfälle att öva sin volley också, inför min tenniscomaback.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0