Work it out

Idag tränade jag för femte gången på en vecka.

Nu när jag skrev det där känns det kanske lite överdrivet mycket? Jag som skulle ta det lugnt. Men jag vill ha på mig jeans! Och fortsätta dricka öl, så då är träning det enda sättet. Och jag har lite ont i ryggen, men det skiter jag i, för det hade jag ju innan också.

På mitt gym finns det en särskild tjejdel där bara brudar får komma in. Det är litet, men ganska så mysigt. Idag var jag helt ensam där inne, med alla hantlar och maskiner och inomhus-VM i friidrott på tv:n. Helt enkelt ett bra träningspass.

När jag hade sprungit 20 minuter och torkade av maskinen kom jag på mig själv med att fånflina. Jag log så brett att om jag vore 100 skulle löständerna ha trillat ut. Så lycklig blir jag av att träna. Att jag småskrattar för mig själv när jag är trött och svettig. Är det sjukt?

Jag trodde att jag var ledig idag, men det är jag inte. Då känner man sig lite lurad, när sånt händer. Som om någon snott min lediga dag. Jäkla typer alltså!

Kommentarer
Postat av: SunnySydney

hej yttis pyttis...



kanske dags att ta det lite lugnt med traningen??? eller sa att det inte gar sonder saker i kroppen



jag har pa mig en for kort kjol idag, och jag ar kall. Det ar bara 22 grader varmt

kramar maria

2010-03-15 @ 00:00:06
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Chippe

Bara 22 grader, du skulel ha stryk. Vi har också bara 22 grader men det är minus. Nä nu ljuger jag, idag är det varmt, bara runt minus 5.

2010-03-15 @ 16:13:20
Postat av: martin b

Men för sjutton gubbar!!!! Lär du dig aldrig 5ggr på en vecka!! Du har ju köpt årskort. Med den frekvensen så kommer du bara utnyttja en 12e del max. Snälla gumman. Ta det lugnt!

2010-03-16 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0