Borta

När O väckte mig i morse var min första tanke:

"Det händer baklänges".

Jag hade nämligen precis drömt att jag gått och lagt mig och att bli väckt igen kom i fel ordning.

Snurrigt.

Det som är ännu snurrigare är att igår sändes det allra sista avsnittet av Lost.

Fattar ni. Svaren på frågorna kom igår. Många har redan sett det, miljoner människor vet saker jag suktat efter i sex års tid.

Och O och jag kommer inte hinna se det på hela veckan. Detta måste lösas.

Kunde nästan inte tänka på något annat under hela gårdagen. Satt och skrev om hockey för fulla muggar, men tänkte i mitt stille sinne: Jag hade rätt i alla fall. Jack var mannen att lita på. Oj vad jag stridit för Jack Shepard under otaliga krogsamtal under dessa år.

Nu finns de där, de två timmarna vi väntat på och pratat om. Ute i cyberrymden. Och väntar.

Det hela känns episkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0