Lovisa! Det är:....

Jag har bestämt mig för att köra bloggen i punktform lite då och då, i två segment jag valt att kalla "Lovisa! Det är..." och "Idag försöker Lovisa intala sig att:"

Dagens "Lovisa! det är":

1. Trist att vara AIK:are just nu.
2. Otroligt hur snabbt du blev kricketfan eftersom den bestämmer när nyheterna ska sändas.
3. Svårt att översätta engelska texter som är skrivna av fransmän.

Och dagens, eller kvällens om vi ska vara petiga, "Idag försöker Lovisa intala sig att":

1. Kricket är kul, kricket är kul, kricket ÄR KUL!
2. Det är trevligt att köra Pampas istället för E4:an hem mitt i natten.
3. Det är som T sa i fredags, min våg ÄR felinställd, jag väger tre kilo mindre än den visar!

Punkt. Slut. Hehe...


Kommentarer
Postat av: martin b

Men du gör det bra även om du inte gillar Cricket.

Jag har hört från folk som flyttat till "Cricketländer" att snart blir dom fans

2010-05-07 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0