Min bror gillar mig inte

I går vaknade jag klockan tio (gick och la mig klockan 02.20!), tittade på klockan, blundade och vaknade 50 minuter senare.

Missade alltså träningen med Lillebror.

Men i morse, damer och herrar, då var jag uppe med tuppen. Eller, klockan tio. Det är en riktig sjusovartupp jag har!

Mötte bror på Nypan och introducerade honom till något som jag valt att kalla: The PT Madness tour 2010.

Efte en övning såg min bror chockad ut. Efter två övningar var min bror (och jag också såklart) röd och svettig. Efter tre övningar skakade han och när det var dags för den fjärde övningen, Draken, tittade han på mig med tomma ögon och sa rakt ut:

- Jag tycker inte om dig längre.

Hehe.

Förhoppningsvis har vi båda ruggig träningsvärk i morgon. Det förtjänar vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0