Oj vilken sändning

Perfekt.

Nu har jag sänt ett nyhetssvep om bara Franska öppna.

Där sa jag bland annat att en schweiziska som förlorade var 76, inte konstigt att hon förlorar då! Men hon var rankad 76:a! Jaja.

Inga problem tänker jag, jag räddade det ju i alla fall.

Sen berättar snäll tekniker att programmet ska sändas i loop heeeela natten.

Då går det kalla kårar längst Lovisa lilla ryggrad.

Härliga tider.

Alla misstag jag gjort om och om igen. Grattis alla som har Eurosport 2. Min gåva till er är *trumvirvel* total förvirring!

Oooops....


Kommentarer
Postat av: SunnySydney

Hej liten...



Jag har aldrig sett Lost....jag ar inte sa bra pa serier...



Forvirring ar bra, haller hjarnan i styr...

har lite svart att angagera mig idag...

kramar maria

2010-05-25 @ 01:45:10
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Hurru du! Du gjorde en fantastiskt bra sändning. bara en förälder eller nån som känner dig jättebra kan höra att du är nervös. Du har gjort fantastiska framsteg sen första sändningen och den var faktiskt bra. Inte skitbra men BRA!!!

När det gäller den 76 åriga tennistjen (som såg ut som 28) så rättade du duig fatiskt direkt så det var ingen fara. Om man säger fel och rättar sig med ett litet leende i rösten så är man proffsig. Detär du mer och mer!!!!

2010-05-25 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0