Rackarns drömmar

Har precis kört två sändningar på Eurosport.

Jag är helt död.

I natt drömde jag om spädbarn som jag var tvungen att skydda undan fallande hissar och bomber.

Då är det nästan omöjligt att det blir en bra dag sen. Nästan.

Lillebror räddade den lite genom frukt och nötter på Nypan, att vi sen gick och köpte glass gjorde inte deta hela sämre.

Nu är det en sändning kvar, om tre timmar, sen får jag åka hem och sova. Och jobba i morgon och hela helgen och hela nästa vecka. Är inte ledig förrän om 1,5 vecka igen.

Jag som bara vill sova. Och inte betala 390 kronor för sju minuter hos tandläkaren så att han kunde knipsa av en metalltråd. Vilken jävla timlön de måste ha, de rackarna!

Kommentarer
Postat av: martin b

Varför sa du inget nu missade jag dig!!!

2010-05-21 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0