Redemption at Eurosport 2

Kvällens första sändning skulle börja 18.30.

Eftersom jag var missnöjd med min insats igår, kom jag hit tre timmar innan sändning för att förbereda mig ordentligt.

Men då är det något tjall med sändningstiderna, så helt plötsligt ska nyheterna vara 19.15.

Det jobbar jag efter fram till klockan 18, då jag återigen får veta att om en halvtimme, då kör vi NEWS!

I panik fick chiefen skriva ett av de 15 inslagen och jag chockade kroppen genom att dricka fem glas vatten för att inte börja hosta i sändning igen.

För det gjorde jag nämligen igår.

Nattsändningen lät ungefär såhär:
- Välkomna till Eurosport *HOST*

- Eh...*HOST* Tysklands VM-trupp *HOST*
- Marcello Lippi *HOST HOST HOST* en legend inom *HOST*

Ja, ni förstår.

Men kvällens första sändning var en mini hit. Förutom att jag inte vågade prata med magstöd för jag var rädd för att hosta så jag pratade värre stockholmska än någonsin. TrEEEnaren, bUUUrja och så vidare.

I will redeem myself at midnight. You'll see...


Kommentarer
Postat av: martin b

Hej

Jag missade dig pga tidsändringen

Jag hoppar på nästa gång

2010-05-05 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0