Smärtsam träning är allt jag vill ha

Jag har kommit fram till att det är pollens och min dåliga, dåliga allergimedicins fel att jag är så trött.

När jag vandrade hem från träningen, som gick bra, blev jag snurrigare och snurrigare i bollen och kunde till slut inte stå emot att klia. När jag såg mig själv i spegeln efter duschen grät jag, både för att det kliade och för att jag såg ut som Häxan Surtant på en allvarlig bong-safari.

Helt röd runt och i ögon och med lätt simmig blick.

Satans!

Men nu har jag i alla fall kört igenom alla de tre pass jag fått från PT:n. Och kommit fram till följande:

Pass 1 ger mig träningsvärk i benen som gör att jag inte kan gå normalt (det fick mor och bror se i fredags).
Pass 2 gör att jag får en konstig smärta i revbenen och på baksidan av axlarna.
Pass 3 innebär en svettig, frustande men glad Lovisa som får träna rygg och bål på ett irriterande smärtsamt sätt.

Det är så skoj att ha en liten lista att dra fram titt som tätt i gymmet, folk runtomkring är väldigt nyfikna, det har jag nog sett.

I morgon är det pass 1 igen och lillebror ska få smaka på smärta. Hehe. SMÄRTA! 

Kommentarer
Postat av: chippe

Min skrutt är det inte bäst att bara köra pass nummer 3 så att du blir frustande glad?

2010-05-04 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0