Tele2-bomben!

O har råkat ut för Tele2-bomben.

Ni har säkert läst om att de haft en miss i systemet och nu skickar ut fakturor till sina kunder på samtal de missat att ta betalt för under HELA 2009.

Men man har inte ett år på sig att betala, utan EN härlig månad.

Med sådana sköna pengachockar på morgonen, kan dagen då bli bra?

Vi gick på promenad i solen istället för att storhandla, det kändes som att vi ville hålla i plånböckerna så länge vi kunde.

Pengar alltså. Vilket jäkla gissel.




We love cheap? Yeah right...

Kommentarer
Postat av: Annika Kristersson

Hej Lovisa,

Först och främst vill jag börja med att beklaga de besvär som detta orsakar dig. Det som hände var att när vi uppgraderade en växel i GSM-nätet inträffade ett fel vilket gjorde att vi inte tog betalt för en viss del av de mobilsamatal som du ringde under en period. Det är de som nu kommer på fakturan för maj.



Det är olyckligt att det har tagit sådan tid. Självfallet kan du dela upp fakturan så du inte behöver betala hela summan på en gång. Ring då till vår kundservice på 0200-252525 så hjälper de dig. Du kan också få ut en specifikation på de samtal som det gäller.



Annika Kristersson, Presschef Tele2

2010-05-23 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0