Tight om magen

Trots pollenmedicin är snurret totalt.

Igår spelade O på Mosebacke med Emma Essinger, alltid lika bejublat.

Jag agerade fotograf och sprang runt som en galning (för så gör fotografer...eller?) och hittade vinklar och försökte fånga ögonblick.

Svårt när jag hade mitt fulobjektiv, det blir inte lika bra bilder med det. Nästa investering är helt klart ett riktigt zoomobjektiv.

Vädret som varit den här veckan är för bra för att vara sant. Balkongen har använts flitigt. Igår handlade jag och mor lite kläder också, sommarkläder. Vem har förresten kommit på den briljanta idén med tighta shorts? Det borde inte vara lagligt. Knappt människor som inte har en R&B-booty som jag är snygg i det. Det är helt enkelt inte klädsamt. Men ändå envisas varenda affär med att inte ha pösiga byxor eller shorts.

Så det blev två byxdressar, alltså såna typ snickarbyxor fast a la 70-tal, i stället.

Nu ska jag ha ensam picknick på Nypan, för min bror svarar inte i telefon. Chockad någon?

Kommentarer
Postat av: chippe

Hörde rykten att din bror skulel städa idag...det kan vara därför han inte svarar menar jag!! Nypan låter underbart! Åt sushi på bänk vid Strandvägen, helt ok det också.

2010-05-20 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0