Dagdröm

När de säger i vädersändningarna att det ska bli fyra grader och ihållande regn hela dagen är det svårt att hålla humöret uppe.

Hitta ditt center, hitta ditt center hummar jag tyst för mig själv på väg till jobbet. Men centret finns liksom inte riktigt här i dag.

Jag sitter och dagdrömmer om sushi i stället. Och om hur skönt det kommer att bli att gå och gymma i helgen. Och om hur mysigt det vore att ha ett badkar hemma som jag kunde sjunka ner i när jag kommer hem.

Och om fredagsfikat.

Kommentarer
Postat av: Chippe

Jag hade högt politikerbesök idag och hade då sprungit förbi Tösses (ständigt detta Tösses) och köpt wieneberbröd och kammar. Oj vad det var gott!! Nu är det helg och förutom fika med en dotter och barnkalas så ska lillbåten dras upp i regn och tjutande vindar. Lite nervös är jag allt, men det går bra. Säkert.

2010-11-12 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0