Facebook och jag - är inte goda vänner

I dag har jag försökt mig på Facebook. Liksom verkligen förstå mig på Facebook.

Och jag har kommit fram till att jag inte förstår mig på Facebook. Inte det minsta. Det är en väldigt, väldigt rörig sida med liten text och oförklarliga funktioner.

Så när jag har tänkt och känt så ett litet tag måste jag påminna mig om att jag bara är 24 och faktiskt inte helt hjärndöd.

Eller så är jag det... för jag fattar inte Facebook och det stör mig något så in i helvete. Fast jag har läst alla Helpavsnitt, som för övrigt ÄR helt hjärndöda.

Så om det är någon där ute som är ett Facebook-wizz får den personen gärna höra av sig till mig. Rapido! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0