Lakrits!

När vi firade en viss M i våras gick vi bland mycket annat på lakritsfestival. Det var helt underbart och jag och M åt så mycket att vi fick hjärtklappning.

Nu har jag hittat mitt favoritgodis från festivalen: Bingó Lakkrískúlur. Lakritskola doppad i mörk choklad.

Ja jag vet att det kanske låter äckligt. Det var flera som rynkade på näsan på Radiosportens redaktion dagen efter när jag skulle bjuda, men vips så var mina två påsar slut.

Jag har nu beställt fyra påsar med lakritschoklad och funderar på om jag ska bjuda på dem eller inte. Eller inte...

Kommentarer
Postat av: Maria

mmmm....dräglar Lakrits...

2010-11-09 @ 15:50:06
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Sydney

hej liten



man kan skicka en pase till Australien, for har finns det inget lakrits...eller dom ar daliga pa lakrits i detta landet...bara ackliga sotlakrits



re bland ihop...och bara komma ihag daliga.



Jag forsoker verkligen att komma ihag det braiga bara, men det ar svart...forra aret kommer jag ihag att jag kraktes glasstarta...

aret innan sa ramlade jag omkull pa kryckor

aret innan det fyllde jag 30...



I ar...ska jag ata pankakor och aka till Melbourne. jag hoppas att det blir minnesvart

2010-11-10 @ 01:37:04
Postat av: chippe

Nä det hjälps inte, det låter för äckligt, jag skulle inte ens våga smaka faktiskt. Som surströmming...Födelsedagar-i mitt liv har det varit många många bra, och ett fåtal mindre bra. Man minns de braiga. kramar!!

2010-11-10 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0