Stämning

Vilken helg.

I fredags susade vi ner till Nyköping och satte oss i relaxavdelningen och drack hallonvatten med lime. Min massage var sådär, men O:s var bra och bubbelbadet var varmt.

På gatorna var det kallt och efter mycket om och men hittade vi till slut rätt restaurang. Crazy cow. Bara det.

I lördags åkte vi till Öster-Malma slott och gick på julmarknad. På den julmarknaden fanns knypplade spetsdukar och garntomtar till salu tillsammans med uppsprättade vildsvin, rådjur och fasaner. Riktiga. Vildsvin är stora som fan.

Efter mycket om och men kom vi till slut hem också, trots snökaoset. Då borrade vi upp gardinstänger och satte upp julstjärnor och fejade. Vilket vi firade med världens godaste lussebullar och anzac-kakor. Sen skulle jag sy upp gardiner, men då gick symaskinsnålen sönder, så jag måste köpa en ny. Men det är lugnt.

I går fick jag julstämning på riktigt. Och det var värt varenda krona!

Kommentarer
Postat av: chippe

Låter precis hur mysigt som helst, om man bortser från allt kött förstås.

2010-11-29 @ 11:30:43
Postat av: martin b

Härlig!! Låter som en helg!! Tog ni med något svion hem eller var det bara knypplat.

Glad att ni tog er hem genom snön igår

2010-11-29 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0