Leka leka leka

Om några timmar är det dags för mig att åka hem och klä ut mig.

Vad jag önskar att jag kunde säga så varje dag.

När jag provade min bröllopsklänning (hittade en billig på second hand och tänkte att det var en perfekt vinterhäxaklänning) med tillbehör igår började det pirra i teaternerven.

Oj vad jag längtade efter att få låtsas lite. Låtsas att O var min svartdvärg som jag kunde tvinga ner i snön så att han kan plocka upp turkisk konfekt (vad fasen ÄR turkisk konfekt) från marken. Turkiskt konfekt som jag självklart redan sett till att trolla fram.

Swoop! Eller poof?

Hur låter det när man trollar?

Undrar om folk kommer tycka att det är okej av mig att vara "i karaktär" hela kvällen? Eller kommer de hata mig och slita silverkronan av mitt huvud? Bild utlovas hursom i morgon. O skulle varit faunen Tumnus, men han var tvungen att renraka sig, så han kommer vara Joey Tempest i stället. Jag skrattade så hårt i går att jag har träningsverk idag.

Eller är det yogan?


Kommentarer
Postat av: chippe

oj vad jag längtar efter att få se bilderna med dig. Och dvärgen. Funkade grejjerna?



2010-11-05 @ 14:35:33
Postat av: Sydney

Katjong later det som nar man trollar...



jag vill se bild, bild bild...tack



ater blabars och havregryns kakor som min personal hadde kopt med sig till mig fran Hong Kong...



yum, yum



kramar Bollen...eller Musslan...whichever

2010-11-07 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0